Manifestation och föreläsning om kärnvapennedrustning

Tony Rosendahl och Olof Carlsson manifesterar för en kärnvapenfri värld.

Onsdag 11/11 klockan 18 föreläser Maj Britt Theorin om                                                                                                                                                                                                                                                                                                    kärnvapennedrustning svampmolnpå ABF i Katrineholm. På Lördag 14/11 klockan 11.55 hålls en manifestation anordnat av budkavlen för kärnvapennedrustning med syfte att samla i namnunderskrifter för att förmå regeringen att      arbeta mera aktivt för global nedrustning. Både föreläsningen och manifestationen är partipolitiskt obunden. Välkomna!

Onsdag 11/11 klockan 18 föreläser Maj Britt Theorin om                                                                                                                                                                                                                                                                                                    kärnvapennedrustning på ABF i Katrineholm. På Lördag 14/11 klockan 11.55 hålls en manifestation anordnat av budkavlen för kärnvapennedrustning med syfte att samla i namnunderskrifter för att förmå regeringen att      arbeta mera aktivt för global nedrustning. Både föreläsningen och manifestationen är partipolitiskt obunden. Välkomna!